Tässä sitä ollaan. Minulla on oma blogi. Menee vielä varmasti jokunen viikko ennen kuin opin käyttämään tätä kunnolla, mutta tässä sitä nyt kuitenkin ollaan.

Minä olen nuori, aikuinen nainen, mutta tiettyjen ajatusteni kanssa tunnen itseni teini-ikäiseksi. En tiedä, onko se minulle ongelma.

Tämä blogini tulee olemaan minulle tapa purkaa sydäntäni, pitää kirjaa syömisistäni, rakentaa itseäni haluamaani suuntaan. Oikeastaan voisin sanoa haluavani purkaa itseäni haluamaani suuntaan.

Minussa on niin paljon ylimääräistä!

Kun olin laiha, siis alipainoinen, olin onnellinen, olin tyytyväinen itseeni, iloinen, kaunis ja pirteä! Nyt olen normaalipainoinen, surullinen, itseinhoa täynnä, masentunut, ruma ja väsynyt. Sanokoot terveysintoilijat mitä tahansa, mutta MINÄ voin henkisesti paremmin laihana! Haluan takaisin siihen vartaloon. Minun on siis tiputettava 8 kiloa. Ei enempää, eikä vähempää.

Tänään olen syönyt yhden ruispalan (siis kaksi puolikasta) jonka päällä 4 siivua juustoa (15%), kupillisen vähärasvaista jugurttia, kuusi kirsikkatomaattia ja puoli rasiallista maksalaatikkoa puolukkahillon kera. Tämä on paljon, liikaa, koska en ole liikkunut juuri ollenkaan.

Huomenna on päivä uusi, ja toiveikkaana siirryn sitä kohti. Minuutti vuorokauden vaihtumiseen.

thinspiration.jpg

Ehkä minäkin vielä joskus olen taas yhtä laiha. Miten saatoinkaan antaa itseni lihoa!!?