Vihaan junia, ne ovat aina myöhässä.
 Vihaan ruuhkaisia busseja, kun en mahdu reppuineni edes seisomaan!
Vihaan elämääni täällä, vaikka odotin sitä niin paljon.
Mikä minua vaivaa?


Vituttaa.
Puolitoista viikkoa meni aivan liian nopeasti. Kotona oli niin hyvä olla.
Lumista, kirkasta, keväistä.
Nyt taas täällä paskassa harmaassa tallustelen päivästä toiseen odottaen seuraavaa kertaa.

Herkuttelin liikaa lomalla. Ihan kamalasti!!!
Juustoja, karkkia, pitsaa, suklaata, viiniä...
Mutta ei haittaa, oli ihana loma!

Nyt se on aloitettava, kesään on enää 3 kuukautta!
Kun edes kuusi kiloa lähtisi... Olisin tyytyväinen, mutta en onnellinen.
Onnellinen olen kyllä jokatapauksessa parin kuukauden päästä. Pääsen pois.
Täällä ei ole ketään minulle, täällä ei ole mitään minulle.
Pakko kestää vielä vähän.

Miten saan taas unta!!??

jaslene_mansion1.jpg

Täydellinen kroppa.
MINUN mielestä.
Sinun mielestä ehkä ei.